خدمات مالی

شرکت‌هایی نظیر آمازون، e-bay و Dell با بهره‌گیری از پتانسیل اینترنت و توسعه‌ی روش‌های جدید و سودآور در کسب‌وکار خود مزایای رقابتی بسیاری را کسب نموده‌اند آنچه این شرکت‌ها را متمایز می‌کند، کالاهایی که می‌فروشند نیست، بلکه چگونگی فروش آن‌ها و نوآوری در مدل‌های کسب‌و‌کار آن‌هاست.

 

 

 

 

ادامه مطلب
برای شرکت‌های بیمه‌ در عرصه‌ی جهانی، مفاهیم تحول دیجیتال و نوآوریِ تحول­آفرین به تدریج ابهام خود را از دست داده است، به‌طوری‌که امروزه این مفاهیم به اقداماتی با اولویت بالا در اجرا تبدیل شده و در دستور کار رهبران ارشد قرار گرفته‌اند. تهدیدهای جدید رقابتی، فشارهای مداوم هزینه­ها، فناوری‌های قدیمی، افزایش الزامات رگلاتوری و عملکردهای مالی نامطلوب از جمله محرک‌هایی هستند که اعمال تغییرات قابل توجه و مدل­های جدید کسب‌وکار را اجتناب ناپذیر می‌نمایند.

 

ادامه مطلب